GHK (Gipuzkoako Hondakinen Kudeadeta), SAUko administrazio kontseiluak, otsailaren 22an eginiko bilkuran, sozietate publikoaren kontabilitate administrari lanpostua osatzeko oinarriak onartu zituen.
Lanpostuaren funtzioak honako hauek izango dira, besteak beste:
– Kontabilitatea eta fakturazioa
– Diruzaintzako administrazio-kudeaketak; kobrantza eta ordainketen
jarraipena eta abar.
– Gutunak eta era askotako dokumentuak idatzi eta transkribatzea.
– Jarduera berezietan laguntza logistikoa ematea.
– Dokumentuak idaztea.
– Espedienteak izapidetzea.
– Bere administrazio-unitateko espedienteak, proposamenak eta abar abian
jarri, idatzi eta izapidetzea.
– Espedienteak, dokumentuak eta abar erregistratu, artxibatu eta
kontrolatzea.
– Ordenagailu-terminalak, testuari tratamendua ematekoak, kalkulagailuak eta
idazteko makinak erabiltzea.
– Informazioa ematea eta jendeari arreta ematea.
– Oro har, antzeko beste edozein funtzio betetzea, baita nagusiek agindutako
beste edozein funtzio ere.
Inskripzio data: 2016ko martxoaren 8a
Jarraian, kontabilitate administrari lanpostuaren informazio gehigarria errazten da eta bete beharreko eranskina izena emateko.
KONTABILITATE ADMINISTRARIA OINARRIAK
Hey very nice web site!! Man.. Beautiful.. Wonderful.. I’ll bookmark your web site and take the feeds alsoKI am satisfied to seek out a lot of helpful information here in the publish, we want work out extra techniques in this regard, thank you for sharing